tiistai 17. marraskuuta 2015

Magira Oy




Muita luonnoksia:

Hei!

Meillä on edennyt yrityksen perustaminen siten, että olemme
- tehneet liiketoimintasuunnitelman
- 2 x pitsauksia eri tahoille
- selvittäneet suojauksia (patenttisetä)
- Etpähän / Lounaplussan rahoituksia
- olemme tehneet yrityksen perustamisdokumentit (Osakassopimus, perustamissopimus ja yhtiöjärjestys)
- olleet yhteydessä mahdolliseen ostajaan ja tehneet vähän jo alustavaa kauppaa
- tehneet nettisivuluonnoksen

Tarkoitus olisi rekisteröityä tällä tai ensi viikolla. Mitä pitäisi vielä musitaa?

t. Marja

6 kommenttia:

  1. Hieno juttu! Luin juuri lähettämiäsi dokumentteja!

    VastaaPoista
  2. Tosi hieno juttu! Teillä on hieno logo! Saako kysyä, kuka piirsi sen lopulta teille? Jos ymmärsin, niin olit itse suunnitellut sen.

    VastaaPoista
  3. Toi logo on poimittu jostain ihan valikoimasta ja Raisan (partnerin) joku tuttu vähän stailasi sitä. Kiva, jos se näyttää hyvältä...me ei itse olla vielä tyytyväisiä: toi Magical Language pois ja enemmän oranssia ainakin :) Kiitos kommentista, Mirka :)!

    VastaaPoista
  4. Ja nyt on ykdi domain varattu http://www.magira.org/ - huomenna otetaan se fi vielä, mulla loppu rahat. Mä en oikein tajua, kun meitä mun muistin mukaan neuvottiin ottamaan domain ensin ja sitten rekisteröityminen...se vaan vaatii sen y-tunnarin, että voi ottaa fi-loppuisen. Mutta huomenna selvinnee, rekisteröidytään. Tehdään myös soppari Talenomin kanssa (on oikeasti hyvä meille) ja sit avaan tilin meille. Se ei ollutkaan ihan helppoa, mulla meni tänään 6 tuntia näihen kahteen tapaamiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä aikaa hurahtaa kummasti :) tyttö nauraa, kun minun vakiolauseeni on, että "tämäkin päivä meni niin nopeasti"...sanon sen kuulemma joka päivä:).
      Eli minä en ilmeisesti ehkä voikaan varata vielä fi- päätettä, koska ei yritystä?

      Poista
  5. Yritys perustettu, Magira Oy syntyi keskiviikkona 18.11.2015 :) Onhan pirun monta mutkaa tässä...en tajua, miten meidän maahanmuuttajat oikeasti onnistuvat nämä kaikki dokumentit huolehtimaan!!!! Kyllä sen fi-jutun kai sit sai jotenkin kierrettyä. Mä varasin ensin kahden vuoden orgit ja sit vaihdettiin magira.fi . Ei kannata vielä katsoa, en kehtaa esitellä. Mutta tosiaan, ollaan nyt yrittäjiä :D

    VastaaPoista